Öland

Öland
Solnedgång

lördag 28 mars 2015

Underbart vacker dag

Har ändå inte gjort för många knop idag. Började med att bli serverad frukost. Bad om två mackor och fick en dagobert macka av maken. Köpte nytt te igår som hett "frisk och het" smakar got och luktar som bugg gjorde när man var barn. Kan rekommenderas om man gillar grönt te.


Tog en tur till Borgholm. Dels skulle jag handla men också för att komma ut och få lite frisk luft. Kikade lite efter present till min bror som fyller 40 om ett par veckor. En kul present har vi men vi borde ha en seriös också. Frågan är bara vad. Hittade inget kul idag.


Hyrbilen är iaf rätt trevlig men jag vill ändå ha min bil tillbaka. Delen var restad och verkstaden visste inte när de skulle få in den. Fast om detta går på garantin kanske man har lite förtur och prias upp i leveranskön? Hoppas kan man iaf. För det är så det funkar i den bransch jag jobbar i.


Alla måsten är gjorda för helgen utom blommorna men de står på schemat i morgon. De säger att det inte ska vara lika fint i morgon som idag så jag har försökt att komma ut lite grann idag. Regnar det är det inte lika trevligt att vara ute. Tror jag ska stänga ner för kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar