Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 25 mars 2015

Aj

Vaknade och hade ont. Men ibland brukar det gå över utan man gör något så jag cyklade iväg till jobbet. Kan tala om att det inte gick över. Det mattades inte ens igång av värktabletter. Blev bara extremt trött. Sa till chefen efter lunch att jag skulle bara avsluta ett par saker och sedan gå hem och lägga mig. Mailade den samma straxt före lunch och meddelade att jag skulle ge mig av och inte närvara efter lunch. Hmmm när han gick för dagen satt jag fortfarande kvar. Men jag jobbade inte så mycket mer än 8 timmar iaf.


Väl hemma har jag inte gjort något alls. Ok cyklade bort till Netto för att handla lite men i övrigt har jag i princip bara legat och haft ont. Det har inte heller hjälpt. Gör fortfarande ont och stråla ända ut i fingerspetsarna. Nu hoppas jag att en natt sömn ska hjälpa. Den som lever får dock se. För jag är inte så säker på att det hjälper längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar