Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 24 mars 2015

Måtte det lugna sig lite

Har haft ytterligare en dag med betydligt mer att göra än tid att göra det. Dessutom ser det att fortsätta att vara så tom vecka 16. Och vi som bara är i vecka 13...... Blir nästan trött bara av vetskapen. Gick iaf hem efter lite drygt 9 timmar. Lär blir lika lång dag i morgon.


Hemma har jag hunnit gå igenom drygt hälften av trådbackarna i förrådet. Egentligen har jag gjort mer. Har bara en back kvar i förrådet att gå igenom och har en påbörjad back inne i lägenheten. Hoppas orka göra klart redan denna veckan. Kommer då ha ena stativet helt tomt. Och troligen inga pappkassar alls. = Ett förråd med ordning och reda.


Har även tillagat 4 matlådor. Nu vet jag vad jag ska äta i morgon iaf. Har även sovit en stund idag också. Å andra sidan är jag nu uppe i hela 11 timmar sömn totalt de sen i söndags. Behövde troligen tuppluren både idag och igår. Fast jag skulle föredra att sova mina timmar om natten. Ska det lyckas borde jag avsluta nu och gå och lägga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar