Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 10 mars 2015

Rubrik ja

Inspirationen för en lockande rubrik ville inte infinna sig idag. Så den blir inte bättre än så. Trött är jag men jag vaknade iaf hyfsat pigg en halvtimma innan klockan larmade. Var således på jobbet tidigare idag än igår. Trots 3 oplanerade möten har jag ändå lyckats att städa undan en del sedan gårdagen. Även en del oväntade sysslor.


Kom dock inte hem så jag hade hoppats. Å andra sidan var det inte lika fint väder som igår ändå. Får hoppas på morgondagen. Och det är solljuset och lite vårvärme jag är ute efter. Fortfarande lite halvkyligt att cykla till och från jobbet. Mössan får alltså vara på ett tag till.


Inte heller idag har jag gjort speciellt mycket väl i lägenheten. Ringde maken och pratade bort en väl halvtimme. Skulle kolla ett program på tv. Hmm tv är ett bra sömnpiller. Såg nog de 5 första och de 5 sista minuterna på programmet. Funderar mest på om det var bra eller ej.


I morgon måste jag bara ta mig hem i tid så jag kommer ut. Behöver lite energi. Ett besök hos ICA skulle också behövas. Fast de har öppet länge så det hinner jag med oavsett. Men hade ju varit bra om jag kunde ha fått solljuset på köpet. Fast jag lär väl hålla mig sysselsatt i morgon med och missa ljuset då också. Tar med andra ordet det i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar