Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 4 mars 2015

Då lägger man ytterligare en dag till handlingarna

Vaknade tidigt och bestämde mig för att sluta att vara lat. Dvs det fick bli cykel till jobbet idag. Lyckades tom smita hem straxt före 17 också. Tror jag iaf. Däremellan sprang tiden bort och fick inte det jag ville gjort.


Väl hemma så skulle jag "bara" kolla lite på nätet men somnade ganska fort. Tror jag sov i en dryg halvtimme. Nu får jag hoppas att jag kan sova i natt. Annars lär jag vara ännu tröttare i morgon. Och då ska jag också cykla är tanken.  Lång dag planerad i morgon. Har dock kommit på att jag borde försöka komma hem en aning tidigare än tänkt men det lär jag upptäcka.


Har iaf tagit mig en hyfsad promenad nu i kväll. Behövde lite att äta och det behövde handlas. Man behöver ju inte gå rakaste vägen till affären och på det viset kan man kombinera motion med nödvändigheter. Nu ska jag straxt ta itu med nästa nödvändighet. Nämligen försöka sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar