Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 26 mars 2015

Trist dag

Ingen bra dag detta. Börja med att jag vaknar sent, glömmer arbetsskjortan med nycklar, passerkort, komihåg block osv. Sen har dagen varit grå och regnat mer än det inte har det. Axeln är fortfarande till salu om någon vill ha den. Och inte hann jag med riktigt allt jag hade velat. Blir till att ta datorn med hem i helgen och jobba lite då.


Skulle ha varit och handlat lite småsaker efter jobbet hade jag tänkt. Har inte kommit utanför dörren än. Och nu har jag nästan blockerat den med väskor och påsar som ska med hem. Blev några kassar och då är jag inte riktigt klar än men nästan. Tv-n säger att antingen är antennen fel inställd eller är inställningarna på mottagarna fel. Jag har inte rört något sedan jag såg på den sist och då funkade det.


Mobilen har taskigt nät och internet hackar som bara den. Frågan nu är varför jag egentligen steg upp över huvud taget?? För jag var trött när jag väl kom upp. Tror jag går och lägger mig igen. Så kanske morgondagen blir bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar