Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 19 mars 2015

Låång dag

Bara för att man kan sova en aning längre innebär inte det att kroppen gör det. Vaknade alltså som jag brukar göra. Enda skillnaden var att jag kunde läsa på lite mer innan. Hotellet ligger ca 5-10 min bort från kursen. En kort skön promenade i ett inte alltför varmt Goteborg.


Mycket teori har det varit idag. Efter lunchen som intogs på operan så var det iaf lika delar teori och övningar. Straxt efter 18 var vi klara och ytterligare 10-15 min senare var jag på hotellet. Sen var det bara att sätta sig och rensa ibland alla mail. En del har jag kunnat göra men inte allt. (Skickade en del vidare till dem som är på jobbet.


Efter jobbdelen var klar så la jag inte lång tid på internet utan tog faktiskt min bok istället. Nu har jag några få sidor kvar att läsa. Tänkte se om jag inte kunde orka med dem. (Tror det är ca 5 sidor kvar.) Lättare om man kan börja på ny bok om jag orkar läsa något på tåget hem. Men nu är det god natt som gäller.


Kan för övrigt upplysa om att det har varit väldans fint väder här i dag. Om jag kunde skulle jag ta det med mig när jag åker i morgon för de har lovat sämre väder. Jag tycker batter om bra väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar