Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 12 mars 2015

Lite mer gjort

Maken har fått lite mer gjort denna veckan trots att han har varit väldigt lite på garaget om man jämför med helgen. Andra gaveln är nu klar, högen med spillved som ska eldas är rätt hyfsad (brinner bra i kaminen och högen som ska till mina föräldrar för att bli fågelholkar heter numera duga. Materialet vi hade hemma räckte. Tror det fanns någon bräda kvar. Och vi lär behöva köpa något mer till hörnen men de hade vi inte köpt hem till. Så här ser det ut enligt de bilder jag kommer åt.








Nu ska det bli intressant och se om han hinner göra mer innan jag hinner hem i morgon. Eller om han ska tillbringa hela denna helgen också hängande runt garaget. Å andra sidan så vet jag faktiskt inte vad han annars skulle göra, för jag har inget bättre förslag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar