Öland

Öland
Solnedgång

söndag 29 mars 2015

Men då!

Jag kom till lägenheten i hyfsat ok tid. När allt var uppackat och i ordning för morgondagen tänkte jag aktivera mitt bankid. Tjosan vad det inte gick då. I år lär jag få deklarera på papper. Maken tycker jag ska köpa dyr telefon och ha bankid på mobilen. Vill inte vara tvungen att köpa dyr mobil för att kunna använda vissa appar. Jag vill kunna göra det på min dator. Idag tycker jag inte ett dugg om windows 8.


Just nu är jag tämligen sur! Och därmed blir inte inlägget längre än så här. Återkommer i morgon när humöret är bättre.

2 kommentarer:

  1. Ja, låt irritationen vila. Inget brukar vara så eländigt att det inte går över, förr eller senare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Går inte sitt förlänge. Inte bra för någon. Bättre att göra annat.

      Radera