Öland

Öland
Solnedgång

måndag 30 mars 2015

När man shoppar inspirerande?

Eller egentligen inte. I fredags fick jag spendera lite drygt 1,5 timme på Grand Samarkand i Växjö. Man går ett varv och fönstershoppar. Man går ett varv och gör ett stopp i mina favoritaffärer. Dvs Flash och Gerda's. Flash säljer kläder, det är nu vår och ljusa tider på väg. Vad handlar man då för färger?? Jo glada färger men inte om det är jag tydligen. Eller ser Ni hur glada de 3 plaggen är??





Det färgglada är en scarves. Ni ser att det utöver den är byxa, kjol och tröja va? Inte?? Det som är så färgglatt - not. Och på Gerda's blev det inte mycket bättre för där köpte jag mörk choklad. Man ska inte handla kläder när bilen felsöks tydligen. Men jag fick två presentkort på vardera 100kr iaf. Alltid något positivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar