Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 3 mars 2015

Så var trötta tisdag snart över

Usch så trött jag var i morse men jag tog mig till jobbet i tid. Jag hann med det viktigaste och lite till. Kände mig dock sen med allt fram till lunch sen blev det bättre och mot slutet var jag så pass före att jag inte längre behövde jobba till efter 18. Alltid något om man betänker att det var nästan vårväder hela eftermiddagen.


Åkte in till Växjö. Parkerade i ena änden gick till den andra och tänkte köpa med mat hem. Hmm väl där så ångrade jag mig och gick tillbaka till bilen och åkte hem. Hade ju mat i kylskåp och skafferi. Var inte ens sugen på något gott sött väl hemma. Har med andra ord skött mig bättre än på  länge. Bara att hålla tummarna att det håller i sig länge.


Har inte inte gjort mycket sedan jag klev in i lägenheten. Lär inte bli mycket mer i resten av veckan heller. Är inne i en av de mest intensiva veckorna på jobbet. Och som brukligt så brukar det inte räcka utan det kommer till en del till. Så även nu och här. Tar det med andra ord lugn när jag kommer hem och tänker inte ha dåligt samvete för det.



Dags att avsluta denna dag och ladda upp för morgondagen. Hoppas kunna komma upp i tid så jag kan cykla till jobbet. Var lite lat idag också. Kroppen känns lite sliten samtidigt som jag behöver röra på mig. Fram för fler "vår"dagar så viljan att cykla inte försvinner helt. Gärna i en vecka eller två på rad nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar