Öland

Öland
Solnedgång

fredag 27 mars 2015

Grattis Tore!

Idag fyller lille Tore 2 år. Jag hade tänkt att köpa riktig såg, hammare och mejslar. Hade varit roligt men sen kom jag på att han kanske inte vet hut farligt el kan vara så jag lät bli. Köpte snälla presenter i stället. Eller iaf inte lika farliga. Sen får vi se om syrran tycker om mig när Tore har kommit på hur roligt man kan ha med dem.





 Grattis Tore på 2-årsdagen!!

För om Tore är lika påhittig med det lilla paketet med snöre på, kanske syrran vill ha ny ytbeläggning snart. Och nu när det ändå är så nära påsk och alla de små är samlade så delar jag ut påskäggen.

Sen om det råkar hamna något annat i dem eller inte det återstår att se men godis lär det inte bli mer av iaf. Får tänka på de minsta som bara är vana vid lördagsgodis och bara några godsaker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar