Öland

Öland
Solnedgång

lördag 14 mars 2015

Då var det gjort igen

Det vill säga ingenting. Lagom till att bullarna hade svalnat nog så mycket att de gick att förpacka i plastpåsar kom bror min med sambo. (De var hitbjudna.) Men dessförinnan så hade jag hunnit börja att förbereda köttfärsen till nästa lördag. Tänkte ha den färdiglagad. Så det bara är till att tina och värma.


Bullarna fick godkänt så nu ligger det 75 bullar i frysen och några kvar i skafferiet till morgondagen. Middagen är intagen, all tvätt är klar, ligger där tvätten ska vara, tänder och sängen väntar. Hoppas det blir minst lika fint väder i morgon som idag. Dock hoppas jag på att det blir en aning varmare. Skulle gärna sitta ute en stund i solen. (Och svenska spel har inte ringt idag heller. Kan inte förstå att de inte kan begripa att jag borde få vinna lite mer än 20-50kr på 5 veckor några gånger per år.)

2 kommentarer:

  1. Jg som håller tummarna så de nästan blir blå!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tackar jag för! Har förlängt i 5 veckor nu. Katten om det inte är min tur snart.

      Radera