Öland

Öland
Solnedgång

måndag 30 mars 2015

Inget idag

Har mer eller mindre burit omkring på min privata mobil på jobbet hela dagen idag. Har ju hoppats att de skulle ringa och säga att min bil är klar men icke då. Har dock hunnit med rätt mycket idag på jobbet trots en heldags utbildning. Fast å andra sidan var klockan över 18 innan jag kom därifrån. Min kropp har inte förstått att det är sommartid. Å andra sidan så har det ändå regnat mest hela dagen.


Efter jobbet så har jag heller inte gjort så mycket. Passat på att hälsa på kompisarna. Vi kom på att antingen fick det bli ikväll eller nästa vecka. Vi bestämde oss för både ock. Och ska min bil hämtas nästa vecka så kan de ev köra mig till bilfirman så slipper jag den sträckan med tåg eller buss.


Fast nu hägrar sängen rejält. Kan nästan stå och sova. Är dock på betydligt bättre humör idag än jag var på igår. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar