Öland

Öland
Solnedgång

fredag 7 augusti 2015

Sista semesterdagen

Är då slut för denna gång. Går dock ingen större nöd på mig då jag har en hög sparade. Vet dock inte när jag kommer att ha möjlighet att plocka ut dem. Men någon dag då och då borde väl ändå gå. Vad gör man då en dag som denna? Ingenting av värde iaf. Varmt och skönt har det iaf varit. Hoppas på mer i morgon. Kan tänka mig en stund eller två i vilstolen.


Ett besök i Borgholm på ca 1,5 timmar. In och ut ur en massa butiker. Och då helst de som slår igen i helgen. När väl högsäsongen är över går det fort men stängningarna. Dock kommer en del vara kvar till skördefestivalen och övriga är öppna året runt. De butiker jag föredrar är öppna året runt. Någon slår igen i samband med skördefestivalen. Inte många av dem som slår igen i helgen som jag handlar av. En smyckesbutik lär jag sakna men jag har köpt på mig en hög med presenter så jag bör klara mig fram till jul.


Blev ingen tur till återvinningen men släpet är lastat och grannen ska fylla på mer för att ta alltihop i veckan som kommer. Kvällsöppet tisdagar och torsdagar. Men jag har köpt mer paracetamol till maken. Verkar hjälpa ihop med ibuprufen eller vad det nu heter.

Nu ska jag slå igen butiken och försöka komma till ro. Vill ha en hyfsad rytm i kroppen till måndag. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar