Öland

Öland
Solnedgång

söndag 23 augusti 2015

Dags

Att ta tag i denna dag. Utföra alla de måsten som inte går att smita ifrån och ev göra något mer. Blommor inne och buskar ute behöver vätska för att finnas nästa vecka också. - Såg för övrigt hur en jordgeting(?) dödade en citronfjäril och flög iväg med igår. Varför gör de så? Jag vill ju ha mina fjärilar. - Mat är också något som måste göras. Fast idag fuskar jag och äter rester från gårdagen dvs taco's.


Behöver hjälpa maken lite också men det betyder att jag får samtidigt lite annan hjälp. Kanske kan vi bära in bordet från förtältet? Då skulle jag kunna komma åt golvet som ger en massa följdjobb. Avvaktar nog det till nästa helg. Såg inte så roligt ut när jag skrev om det. Kanske bättre att sluta här och sedan se vad jag kan få tummen ur till att göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar