Öland

Öland
Solnedgång

lördag 15 augusti 2015

Nu är det allt bra härligt

Nästan lite i överkant tom men det är bara till att njuta av det desto mer. Det kan regna i morgon. Har inte gjort så mycket idag. Varit och handlat två gånger i Borgholm. Varför fixa allt på en gång för? Fast första gången skulle paket hämtas och jag förnyade bara min lotto. 98kr hade jag vunnit de sista 5 veckorna. Räcker ju till en kopp kaffe till maken och en kopp till mig. Typ för sen lär de vara slut. Fast jag lät de pengarna betala för de nästa  5 veckorna.


Hittade en tröja bl a av bambu andra rundan. I en väldans rosa färg men det var en träningströja så det är helt ok. Fick den av maken. Gillar bambu mer och mer i tyger. Men det är lite blandade känslor var gång det blir ett nytt plagg. För mig är bambu mat till pandorna som det inte är alltför gott om.....


Har även hunnit hänga ut ett par maskiner tvätt på linan och bära in det som har torkat så här långt. Gillar när tvätten har torkat ute. Luktar gott. Men i övrigt har jag inte gjort så mycket vettigt. Om nu det ovannämnda var så vettigt egentligen. Maken håller på att plocka ihop den dränkbara pumpen och jag siktar på att gå ut och sätta mig i vilstolen. Ska sitta och titta på fjärilarna som det nu vimlar av. Gäller att passa på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar