Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 11 augusti 2015

Blev inget alls

Dvs jag har vilat fötterna tills nu. Att vakna tidigt och somna sent börjar ta ut sin rätt. Lär inte bli mer gjort i kväll heller. Jo, ta fram rena kläder och borsta tänderna kommer jag att göra men sen får det vara bra. Men är jag vaken och orkar liftar jag med maken i morgon också. Och går sedan hem efter jobbet eller så jobbar jag tills han kan hämta mig på jobbet. Å andra sidan skulle jag inte ha något emot att sova en halvtimme längre och cykla i stället. Eller somna snart och sova ännu mer.


Hoppas bara att jag kommer ihåg mina läsglasögon i morgon. Lite jobbigt att läsa utan dem och i morgon behöver jag läsa en en hel hög med dokument.Nej, ligga bra att ta fram de där kläderna och borsta tänderna så jag kan krypa ner och sova. Piggare i morgon? Den som lever får se. God natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar