Öland

Öland
Solnedgång

lördag 22 augusti 2015

Förlåt min frånvaro

Åkte på tjänsteresa tidigt i torsdags morse. Var väl egentligen mest en artighetsvisit men det var fler kunder till den leverantör vi besökte på plats. Fick därmed en chans att möte ytterligare 3. Kunde ha varit 4 men den sista missade jag. Denna dag tog slut vid midnatt. Dagen efter vad det bestämt att ytterligare en leverantör skulle besökas. Var med andra ord ytterligare en tidig morgon i går. När jag väl var hemma igår var jag på tok för trött för att orka bry mig om denna lilla blogg. Tror jag somnade runt 21.


Idag var det inte så lätt att komma upp men jag hade bestämt träff vid förrådet för en leverans av stolarna så det var bara att stiga upp. La dock in en maskin tvätt innan som var lagom klar till jag var tillbaka. Har därmed hunnit med 2 maskiner som har fått torka ute idag. Men under tiden som 2 maskin tvättades sov jag i vilstolen. Var inte riktigt meningen men skönt var det.


Har rykt lite gråmålla medan maken har rensat bort betydligt mer ogräs lite överallt där det inte ska vara. Han har tom klippt bort vissna blommor från mina fjärilsbuskar. Jag fixade iaf middag till honom men mycket mer har jag inte orkat att göra. Ska försöka komma i säng om en liten stund och se om jag kan komma ikapp lite mer. Vilan och energin jag fick i onsdags när jag var ledig är helt förbrukad. Får klura lite på när jag ska ta ytterligare en dag. Men jag har lyckats att boka upp nästan all tid tom halva vecka 38. Lär med andra ord dröja lite.


Nej dags att göra det sista så jag kan gå och lägga mig. Det behövs ska ju upp tidigt igen på måndag. God natt-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar