Öland

Öland
Solnedgång

söndag 9 augusti 2015

Då var denna dag borta

Har nu gjort de sista måstet eller nästan. Borsta tänderna återstår fortfarande. Men vi hann fylla släpet, lämna släpet, fylla bilen, fylla på lite till, köra halvvägs och stanna till min ena bror. Han behövde lite hjälp så jag passade på att smöra lite för hunden som numera viftar på svansen och faktiskt kommer ända fram. Maken ignoreras fortfarande men jag har låtit honom få åka lite bil ibland och det är det bästa han vet. Idag fick han bara följe med till bilen och hämta lite saker. Men även han förstod att han inte fick plats.


Sen var det dags att fortsätta. Trodde jag hade en tid att passa men den har vi skjutit till i morgon. Men allt som skulle bäras in är inburet, Och merparten är uppackat. Lite kvar men det tar jag i morgon. Hann nämligen inte duscha innan vi åkte. Det är nu gjort och nu väntar jag på att håret ska torka. Vilket jag hoppas går hyfsat fort. Behöver ju sova också.


Dags att göra det sista och sedan sakta avsluta dagen med att sova. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar