Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 12 augusti 2015

Åter kväll

Var ju på jobbet tidigt i morse också. Har en sak kvar av gårdagens uppgifter som jag inte får lov att glömma att genomföra i morgon. Å andra sidan har jag hunnit med desto mer annat. Alltid något, så det får väl vara ok trots allt. Och kunde dessutom smita i hygglig tid hem. Riktigt skönt att gå hem idag. Gick dessutom bättre att gå hem än i går.


Det gick fortare att gå idag och ändå hade jag mindre ont i höften. Har ju inte några direkt promenadskor att gå i. Vägen lutar några hundra meter om jag går där jag ska. Det gjorde jag igår idag fuskade jag och gick längre ut, genast känns höften bättre. Gissa var jag tänker gå i fortsättningen? Vädret var dessutom helt underbart att gå i. Gjorde inte ont det heller.


Orkade dock inte göra så mycket väl hemma. Har iaf gjort 5 matlådor och redan stoppat 3 i frysen. De andra två hamnade i kylen. Har nu tre rätter att välja på denna vecka så jag får stoppa in den sista i frysen på fredag. Om jag inte gör något mer i morgon. Lite roligare med matlåda om den variera lite.


Har även hunnit förbereda det mest inför i morgon. Bara borsta tänderna kvar att göra. Kanske lika bra att fixa det för nu börjar det bli segt att stiga upp. Är ju rätt skönt att kunna låta maken köra mig runt och gå hem. Men när han börja ta tåget nästa vecka kommer jag att cykla, SÅ roligt är det inte att gå.... Sova var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar