Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 4 augusti 2015

Dags att avsluta denna dag.

Måtte jag bara få lov att sova lite längre än straxt före 04 imorgon. Inte riktigt säker på att jag orka stiga upp då en dag till. Nu är det som jag trots allt har hittat och tagit med hem insorterat. Dvs saker till syskrinet samt en massa ljus av olika slag. Behöver inte köpa några före jul tror jag.


Maken har haft ont i ryggen i flera dagar och låter därefter. Trots goda råd av besöket i helgen har han haft bättre dagar. Han har iaf orkat att vattna den blivande gräsmattan bitvis. Utlovat någon timme  regn i natt som jag hoppas mycket på. Tror mina buskar vill ha lite vatten nu. För att inte tala om pilen. Fast den funderar jag på att gräva ner i närheten av surhålet. Pils ska väl klara att stå med rötterna i vatten mest hela tiden?


Tror stadsfesten i Kalmar börjar i morgon. Funderar på om man vill göra ett besk eller ej. Lockar dock inte så mycket men jag skulle komma åt en affär som jag bara hittar inne på Kvarnholmen. OCH det lockar desto mer. Fast den kan jag å andra sidan besöka en annan gång.


Nope, dags att sova. Ska sova på saken huruvida jag känner för att tvätta imorgon eller ej. Tvättkorgen börjar bli full nu. Å andra sidan är det lika fint väder i morgon så kanske man skulle ta sig till Böda och säga hej till internetkompis? Nope sova var det. Marsch i säng med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar