Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 5 april 2016

Vad maken roade sig med i lördags

Maken kom ut tidigare än mig (dock inte så tidigt som han hoppades på i fredags). Han försöker göra skjulet klart på insidan så jag kan börja förflytta alla verktyg. Det är lite att pyssla med även för honom. Och när han är klar med skjulet ska han få färdigställa garaget. Det var inte jag som skulle ha garage och carport på nästan 100kvm....










Han fick lov att grilla också. Så när han väl kom in i lördags var det tak och översta trekanterna mot taket kvar. I söndags blev han klar med de översta trekanterna. Men då mådde jag inte tillräckligt bra för att gå ut och fotografera. Taket klart i helgen som kommer? Hoppas kan man alltid. Och isf vet jag vad jag ska göra de kommande helgerna därefter.

2 kommentarer:

  1. Jösses, jag är så imponerad över hur flitiga ni är!! Hoppas du kryar på dig snabbt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var på benen redan igår. Vill man ha mycket av det mesta utom skulder (dem vill jag inte ha alls) får man lov att vara rätt flitiga.

      Radera