Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 12 april 2016

Så gick denna dag

Om jag var trött igår när jag vaknade var det inget emot idag. Detta inlägg blir därmed väldans kort så jag straxt kan släcka lampan. Helt underbart väder idag också. Dock något kallt i morse och an anings blåsigt när jag gick hem. 1-a revisionsdagen gjord där jag bara behöver vara bisittare i år. Väldans skönt kan jag meddela. Har dock förberett allt inför min egen revision på torsdag. Har även fått in en hög med svar på tidigare utförda interna revisioner som jag har kunnat släcka idag.


Dock blev jag en aning sen från jobbet min inte värre än att jag mötte maken utanför huset. Blev en snabb tur in innan vi gick till affären och handlade lite mat. Hem, åt, plockat en del och maken har plockat ännu mer. Han har dessutom packat sina väskor. Han reser i morgon och kommer inte tillbaka förrän fredag kväll. Har bokat tvättstugan och tänkte renbädda i morgon samt damma och dammsuga. Ev struntar jag i att moppa hela lägenheten men det får jag se i morgon. Är det lika fint som idag så går jag nog ut och går medan tvättmaskinen och torktumlaren går.

Nej, ett kort inlägg var det. Behöver borsta tänderna och plocka fram lite rena kläder till i morgon också. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar