Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 20 april 2016

Bara lite kvar

Men ganska mycket jobb. Fick lite sovmorgon i morse. eller jag kunde ligga kvar lite längre men 04,19 var jag vaken. Steg INTE upp. Blev tidiga till leverantören men inte så tidiga som vi blivit om jag inte hade glömt mina skor på hotellrummet. Fick vända efter att ha kört en bit. Men skorna kom med. Har ömsom legat efter och ömsom legat före i tid. Kom iaf iväg hem ungefär som beräknat. Dock blev det inte vägen vi trodde.


Kort paus för att sträcka på benen blev det vid en rätt fin rastplats. Unnade oss dock inte mer än typ 5 min. Men vi ville hem. Hem kom vi. Tackade nej till skjuts hem utan ringde maken som fick möte upp. Solen sken och det var varmt när man var i solen och det inte blåste. Mindre varmt när det blåste till dock.


Väl hemma så var det till att packa upp för att sedan gå till andra änden. Ett par timmar senare var det dags att vända hemåt. Nu ska lampan släckas och sovas 5 kvart i timmen. I morgon är det nästa leverantörsrevision. Men då är det bara dryga 1,5 timme att köra för att komma till leverantören. Förvisso lika långt hem när man väl är klar. Hoppas ändå kunna vara hemma något tidigare i morgon. Orkar jag så tittar jag in även i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar