Öland

Öland
Solnedgång

måndag 11 april 2016

Min "lata" lördag

Solen var på sitt bästa humör så det gällde att passa på. Jag hade egentligen hoppats på att orka gräva upp minst 7 skottkärra lass med sten och annan bråte. Men efter 5 kärror var jag helt slut. Iofs så var de mer än väl lastade. Ibland så tunga att jag funderade på om jag skulle orka få dem dit jag ville. (Att maken under söndagen stuva runt på det jag hade tippat låtsas vi inte om.) Så här såg det ut:







 Maken försöker täppa till de värsta hålorna. Inte mitt fel att stenen var stora....



Bara resten av stenen kvar. Funderar på om det är rester från botten på en stenmur. För de ligger tätt och är tämligen stora. De flesta då, för visst fanns det några som var mer humant stora. Idag måndag säger vi hej träningsvärk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar