Öland

Öland
Solnedgång

måndag 25 april 2016

Bidde en ännu längre dag

Vaknade efter 4 timmar och kunde inte somna om. Vid halv sex stod jag i duschen fast jag helst hade velat sova då. Nåväl var på jobbet rätt tidigt och kunde därmed också gå hem lite tidigare vilket i detta fall betydde att jag slutade en halvtimme senare. Har nu bokat flyget både till Wien och Frankfurt. Hade redan bokat bilen till Halmstad. Hotell på vägen hem på Kastrup är också bokat. Hotell på båda ställena bokar leverantören. Bara tågbiljetter kvar att boka. Får bli i morgon.


Var rätt trist väder att gå till jobbet. Småkyligt var det också men det var det på vägen hem också. Kan tala om att det går hyfsat fort att gå när det är småkallt. Dock var armbandet i närmaste slut på batteri så det gällde att skynda sig på och hoppas på att stegen räknades. Lite osäker på om alla har kommit med men jag har iaf fått ihop till målet.


Medan armbandet laddades så passade jag på att skaffa swish. Nu väntar jag bara på att maken skicka lite pengar så jag får se om det funkar. När jag hade fullt batteri blev det en tur till affären och köpa lite bröd, vatten, ägg osv. Nu klarar jag mig i morgon. Funderar på om man ska anta utmaningen med 100 dagar utan socker. Många dagar är det och choklad är gott. Ska fundera till i morgon. Tog en omväg på vägen tillbaka.


Rätt trött så det har inte blivit så mycket gjort. Åt när jag väl hade handlat lite att äta. Blev en aning väl mätt men då lär jag väl inte vakna hungrig i natt isf. Nope tror det är bättre att sova. Ska hålla mig vaken i morgon också. Och då jobbar maken länge, troligen till jag har både lagt mig och somnat. God natt.


2 kommentarer:

  1. Hoppas det fungerade så du fick sova gott. Sömn gör underverk

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bättre men inte tillräckligt. Får göra ett nytt försök.

      Radera