Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 26 april 2016

Blir en tidig kväll.

Steg upp före maken i morse. Fast bara för att han skulle ge sig av samma tid som jag brukar gå. Passade på att lifta till jobbet.(Tänker göra så i morgon också). Hann inte med mer fast jag var en halvtimme tidigare. Fast det kan bero på att jag skulle boka tågbiljetter och satt i kö i över en halvtimme innan jag gav upp.


Väl kyligt när jag skulle gå hem. Men passade ändå på att gå lite extra efter att ha lämnat in handväskan. Var nog ute i tre kvart innan jag gick hem och åt. Bara för att när jag hade tinat gå ut och gå i tre kvart till. Men jag fick iaf ihop stegen. Passade även på att köpa lite riskakor. Bara för att komma hem och upptäcka att jag redan hade hemma. Där bar man i onödan. Fast maken fick nötter också.


Har inte gjort mycket alls trots att jag var själv ända tills för en stund sedan. Rätt trött och idag har tom kroppen sagt att det är dags att vila. näsblod ett antal gånger så här långt. Sova brukar vara ett bra sätt att få det att sluta. Så jag släcker ner och dra mig tillbaka för denna dag. God natt.

2 kommentarer:

  1. Men du, dags att varva ner lite nu va??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Försöker ju....
      Men jag vet också att det blir betydligt mindre from torsdag nästa vecka och minst 4 veckor framåt.

      Radera