Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 5 april 2016

Gick ju

Var seg som iskall sirap i morse. Vaknade i natt och kunde inte somna om på ett par timmar. Ett tag funderade jag tom på en promenad. Har hunnit med det jag hoppades på och lyckades tom göra vissa del med beröm godkänt. (Dvs högste var inne och berömde. Sen om det är bra eller inte vet jag inte men det lär jag upptäcka.) Inte illa med tanke på att jag var sjuk igår och hade planerat att plugga in det då. Nu fick jag typ 40 minuter istället för 6 timmar.


Fick med en promenad efter jobbet ihop mina steg fick tom med en del extra. Är dock inte ikapp gårdagen. Men det räknade jag inte med. Sen ska söndagen också knatas ikapp. Med lite tur är det  fixat senast helgen. Får väl bara fylla skottkärran till hälften och gå många gånger.... Borde spara ryggen också.


Nu är det dock dags att sova. Då kanske jag kan komma ihåg att ta med mig matlådan i morgon. Glömde den idag. Morgondagen kommer troligen bli en aning längre också men jag har en del jag helst vill ha klart redan under morgondagen. Så jag kan ta mig hem i tid på fredag. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar