Öland

Öland
Solnedgång

måndag 4 april 2016

Betydligt bättre

Men väldigt matt idag Har tom lyckats att äta ett par mackor idag. Tur det för jag har en del att uträtta på jobbet i morgon. Har lyckats att gå samma antal steg som det är fram och tillbaka till jobbet. Så jag kommer att orka gå också. Gick en halvtimme en timme innan maken skulle komma. Skulle ha gjort det tidigare för jag var rätt trött när jag väl var hemma. Men dryga 40 timmar utan mat har väl den inverkan på kroppen. En bra sak var dock -4kg. Hoppas nu att det inte bara är vatten.


Har sovit mycket mest av och till. Så det ska bli intressant att hålla sig vaken i morgon. Vi skulle ha åkt till Växjö idag men det var jag inte tillräckligt bra för. Dock gjorde det inget för det maken sökte var redan slut. Gjorde med andra ord ingenting. Han har dock hittat som borde finnas i Kalmar. Annan butik och annat märke. Och när han ändå håller på har han letat stöd för skivor som ska skruvas fast i taket. I 4 timmar typ. Blir trött av att bara sitta jämte. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar