Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 13 april 2016

Halvvägs i första veckan

Av de två tunga. Gått hyfsat även idag. Lite mer involverad i revisionen idag än igår. Förberedde morgondagen redan på morgonen ibland det första jag gjorde. Tur var det för efter lunch la hela nätverket av både det interna och det externa. Jag var ändå lyckligt lottad för min mail tillhörde dem som funkade längst. Telefonen la av före. Kunde mala ner lite papper som inte längre var aktuella.


Gick hem så jag var hemma lagom till tvättiden. Några minuter sen men det var nog inte mer än 15-20 min. Så nu är det renbäddat och sängkläderna tvättade. Passade på att ta handdukarna också. Blir inte mycket som ska bäras hem för att tvättas. Funderade på att ta kläderna också men maken är inte här och det var inte en kvarts maskin ens så det får jag bära med mig.


Varit ute två gånger idag. Regnade inte någon gång men det var inte uppehåll heller. Men motion fick jag iaf. Hunnit duscha och tvätta håret också. Behöver gå hemifrån tidigare i morgon då jag ska besöka leverantör i morgon och har en tid att passa. Tänderna kvar att borsta men sen är det dags att sova. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar