Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 8 maj 2013

Tyckte jag var bättre.....

Kände mig mycket bättre igår. I morse när jag vaknade låg jag fortfarande i sängen. Kände mig dessutom pigg. Åkte till jobbet och därefter hem. Ingen medicin mitt på dagen och allt kändes bra.

Tog mig en utflykt till Alvesta på några timmar. Ingen medicin = helt ok att köra bil. Kom hem straxt före 19. Det var nu det började straffa sig. Har hostat och hostat och hostat........ Känns som jag vore tillbaka på noll. Fast ändå inte. Men nu till natten får det allt bli lite medicin.

Ska nog ta den i morgon med oavsett hur jag känner mig. Men till helgen kanske jag iaf kan strunta i den mitt på dagen?

Å andra sidan så har det regnat av och till hela dagen. Det är nog bara när det är riktigt bra väder som jag ska vara som sämst??

1 kommentar:

  1. Du kanske ska göra som farbror doktorn sagt så du blir frisk någon gång. Här har det inte regnat förrän i kväll

    SvaraRadera