Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 1 maj 2013

Oväntade fynd

Var i Växjö i måndags. Råkade befinna mig väldans nära Hemtex. Så när jag var klar med orsaken till mitt besök där, passade jag på att smita in på Hemtex. De hade köp 2 rödmärkta varor och de bjöd på den billigaste. Hittade gardiner till ett av rummen i huset vi bygger. Hade de haft fler hade jag köpt det men nu hade de bara två kvar. Och att betala en hundring är mycket roligare än att betala fem hundra.





Hittade några trädgårdsböcker en våning ner samt en kakbok till mig. En kvart senare var jag på väg hem igen. Inga större shoppingäventyr med andra ord men lite mer än jag hade tänkte mig blev det allt. (Vad jag inte tänker säga högt är att mina presentkort på Hemtex låg hemma. Dem har jag alltså kvar.)

2 kommentarer:

  1. Kan ju vara bra att ha presentkorten en annan gång=) Då får man ju anledning att gå in igen.

    SvaraRadera
  2. Var med i min "dagens blogg"-tävling! Bli länkad och få massa nya läsare.
    Lycka till! :)
    www.nattstad.se/dessah

    SvaraRadera