Öland

Öland
Solnedgång

lördag 18 maj 2013

Fler bilder från mitt besök i torsdags.

Tog en del bilder även om jag brukar ta mycket fler. Tänkte dock bjuda på några till. Hon har det så vackert där hon bor.





Givetvis blir det fler bilder på Shakira.




En hörna för lite lugn och ro. För tillfället ser det ut som hon håller på att pyssla om fåglarnas hus.




Rätt vad det var så hittar man detta. Mycket olika vatten installationer har hon.




Häst nummer två vill Ni väl också se? Tror detta är Bethoven. Men jag kan inte svära på det.




Har man en gård med allt vad det innebär så behöver man även en hustomte. Dock verkade han inte vara så effektiv. Han stod mest still när jag var där.




Mer vatten. Det enda jag saknade var lite fisk. Fast å andra sidan ska de ju iväg så det kanske är lika bra. Inte ens hennes fula gubbe hade fått komma ut, Kommer efter trippen till södra Europa?




En sista bild på Shakira. Iaf i detta inlägg. Nope det fanns inte mer godis men det fanns ett knä man kunde sitta i. Och hon skulle vara osocial? Ledsen jag tror inte det. För SÅ oemotståndlig är jag inte. Inte ens för hundar......

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder. Tack för att vi fick följa med på dit besök.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Fina bilder från din trevliga dag. Kram

    SvaraRadera
  3. Helt underbart. Vatteninstallationerna är jag mest förtjust i förutom djuren

    SvaraRadera