Öland

Öland
Solnedgång

lördag 11 maj 2013

Nytt utseende

Eller ombyte förnöjer. Har haft besök ett par timmar. Bjöd på rabarberkaka men glömde ta bild på den. Och nu är den slut. God var den iaf! Mitt besök har handlat lite åt mig så hon hade en liten leverans med sig till mig.-












Nämligen två par glasögon med sig till mig. De ovan är ett par Prada och sitter på näsan i skrivande stund. Riktigt snygga. Och det är tur att hon köpte dem för så färgstarka hade jag nog aldrig vågat vara själv. Sedan hade hon även ett par Gucci med sig.










Riktigt snygga och bekväma de också. Fast de orange är en anings roliga. Hon ska helt klart få köpa fler glasögon åt mig om hon får tillfälle. Bra smak har hon också. Tom hennes döttrar gillar dem. Tur för mig så har de inte mitt synfel.

Tack för hjälpen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar