Öland

Öland
Solnedgång

lördag 25 maj 2013

Planer för dagen.

Tänkte ta det lite lugnt nu på morgonen. Göra mig i ordning samt ta mig en promenad. Runt lunch ska jag ta bilen till Hässleholm och en forna chef. Inte så ofta vi kan träffas. För båda gillar vi att jobba och innan så antingen reste jag eller hon. Nu kommer det förhoppningsvis bli enklare att träffas. Jag kommer inte att resa nästan någonting. Inte om jag jämför med de senaste 3 åren.






De är en massa fina bilar i Hässleholm denna helgen. (Fast bilderna jag använder i detta inlägg är i från Borgholm. Kan bli intressant och se hur många man känner igen.) Fram till 15 ska de stå stila och man kan kika lite mer noggrant på dem. Sedan skulle det ta några timmar innan de började rulla.




Fast när de börjar rullar tar vi "chefens" balkong i besiktning och kikar därifrån. Hon ska bo på första parkett. Annars lär vi ta en promenad till. Motion ska ju inte vara skadligt så det kan inte göra så väldigt mycket skada. Vi tänkte passa på att fira lite också. Att jag har fått jobb osv. Dock tänker jag undvika apelsinjuice denna gången.




Maken ville inte följa med utan drog till Öland redan igår em/kväll. Å andra sidan är det kanske inte så roligt att sitta och lyssna på oss heller. Vi är tämligen bra på att prata. Kan göra det länge också. Hur länge vi gör det denna gången beror på värdinnans fortsatta planer.


Fast jag borde få tillfälle att ta en hög nya bilder iaf. Men nu ska jag nog ställa mig i duschen trots allt. Gör inget om man anländer ren och fräsch.

1 kommentar: