Öland

Öland
Solnedgång

fredag 24 maj 2013

När man vet hur en slipsten ska dras

Idag kommer maken hem. Hur dags beror på hur dags de kom iväg. Har i skrivande stund ännu inte fått någon beräknad tidpunkt. Dock tänkte jag bjuda på middag när han kommer. Blir troligen kyckling gratäng. Har iaf förberett för det. Sedan är jag iaf kvinna så än hinner jag ändra mig.


Som tack för att middagen står på bordet när maken kommer hem, ska han få scanna in papper som jag behöver e-posta. Hans scanner tycker inte om mig. Å andra sidan så tycker jag inte om den. Hade jag tänkt på det i tisdags så skulle jag ha köpt en egen scanner. En som tycker om mig och gör som jag vill. Nu får maken fixa det med sin. Man vet väl hur en slipsten ska dras.

1 kommentar:

  1. Efter en god middag kanske scannern är kompis med dig:)
    Min man åkte för ett par timmar sedan. Ingrid och jag vinkade av moffa. Kram

    SvaraRadera