Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 14 maj 2013

Kan bli en bra vecka detta.

Fick besked i morse att jag ska till Göteborg på torsdag. Efteråt ska jag besöka en bloggvän. Fast mellan mitt besök i Göteborg och hos min bloggvän, ska jag besöka IKEA. Dels för att få i mig lite mat men också för att hon ska få en chans att hinna sluta jobba och ta sig hem. För IKEA kan man spendera tid, MYCKET tid. Iaf jag.


Sedan gick det någon timme, då fick jag förfrågan om att åka till IKEA idag. Fast då i Älmhult. Och vem tackar nej till utflykter? Inte jag. Så visst följde jag med dit. Mer om detta i ett eget inlägg.


Ska till Öland i helgen. Vi åker då på lördag fm. Frågan är om man kan få sig ett litet besök på IKEA i Kalmar då?? Då vore lyckan total. 3 besök samma vecka. Bättre kan det bli bättre? Frågan är om jag lyckas övertyga maken om det. Men man vet aldrig. Än är inte undrens tid förbi.

2 kommentarer: