Öland

Öland
Solnedgång

fredag 3 maj 2013

Hmmm, typiskt!

Har varit ett par riktigt fina dagar nu. Kanske inte alltför varmt men soligt och fint iaf. Då ligger man sjuk. Förkyld med feber. Och jodå jag har jobbat. Fast mest hemifrån.  Hade dock ett kort leverantörsbesök idag. Skulle kolla upp att lite brister var åtgärdade. Vilket de var.

Kände mig rätt pigg, så jag plockade upp maken och skulle åka och köpa blommor till balkonglådan. Funkade ok tills vi kom ut till alla uteväxter, jisses som jag hostade. Och inte kunde jag sluta heller. Efter en stund i bilen lugnade det sig som först. Nope, blir inga blommor denna veckan. Om jag inte kommer iväg till Gullabo marknad i morgon. Behöver dock få sova lite mer än tre kvart i stöten för att orka med det.

Dags för ytterligare en liten tupplur. Måste ju orka med hostandet :(

1 kommentar: