Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 16 maj 2013

När man sku ut på äventyr.

Det är jag på väg på nu. Ska till Göteborg. Har en tid att passa. Ska vara på plats nu klockan 10,00 på förmiddagen. Har tack och lov fått låna en GPS av väninnan jag var på IKEA med i tisdags. Tack snälla Olivia!

Har dock skrivit ut vägbeskrivning också. Vill absolut inte komma försent för att jag kör vilse. Har också matsäck med mig. Äta frukost klockan 06,00 är väl tidigt. Men frukt och vatten klarar man sig långt med.





Efter mötet har jag tänkt att åka till IKEA och äta lunch. Resan tar dryga 2,5 timme om jag ska tro eniro. Sedan möte i 1-2 timmar, då lär jag behöva en paus och fylla hjärnan med energi. Tänker därmed besöka bloggvännen jag skrev om tidigare i veckan.


Nu håller jag bara tummarna för att trafiken är snäll och att jag slipper se delar av Göteborg som jag inte behöver se denna gången.

1 kommentar: