Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 29 november 2016

När man glömmer sig

Är väldigt sällan i Göteborg. Och när jag väl är där så brukar schemat vara så späckat att det knappt finns tid att se annat än hotellrum och konferensrum. Var ju där förra veckan. Förvisso mörkt men jag skulle ändå få ett par timmar på mig att se mig omkring. Detta dessutom med hyfsat lokal guide. (Internet är bra i bland.) Då borde man ju passa på att iaf fotografera all belysning.





Detta var de två bilder jag kom ihåg att ta. Var fullt sysselsatt med att titta och se mig för. Så kan det gå när lantis besöker större stad.... Och var jag var?? Centralstationen steg jag av vid. Avenyn hörde jag att jag var på. Hotellet låg tydligen på Heden och kursen var ett stenkast bort. För en lantis som jag var jag i Göteborg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar