Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 2 november 2016

Det var då själva den då

Inne på 4-e dagen och varit hemma från jobbet sedan måndagseftermiddag och det blir bara värre! Fast i måndags var det mest febern som ställde till det och sedan igår natt är det hostan. Febern är kvar men hostan ger ingen vila. Hjälper inte ens att sitta upp. Hittade dock små piller som funkar nästan. Dock får man bara ta 3 per dygn och jag behöver typ det dubbla. Ibumetin  får man heller inte ta mer än 3 per dygn och för att hålla febern i schack behövs även där dubbla mängden. Nåja, jag får väl ringa hälsocentralen på fredag om det inte blir bättre.


I övrigt orkar jag inte med så mycket. Försöker iaf äta något varje dag. Clementiner och en macka blev det igår. Kom på att c.vitaminer ska vara bra så apelsinjuice försöker jag också få i mig. Det värsta är att apelsiner kliar så. Nog med klagomål. Nu tänker jag vila lite till innan jag måste flytta bilen. Maken ställde den utanför i går kväll och där får den bara stå någon timme till. Sen är det två timmar i taget om jag inte vill gå en bit och det orkar jag inte riktigt med just nu. Suck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar