Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 3 november 2016

Host och host igen

Jag orkar inte så mycket mer än att hosta. Jag hostar tills lungorna hotar med att flytta och lite till. Efter varje attackperiod så sover jag någon timme sen börjar jag om. Dricka lyckas jag med iaf men maten är det något värre med. Men det finns att ta av så det gör inget. Inte är jag hungrig heller.


Har iaf lyckats att ringa VC och få kontakt. Bad om hostmedicin. Sitter nu och hoppas på att det inte blir Mollipect för den for jag väldigt illa av sist jag fick. Glömde att fråga om när den finns på apoteket när jag tänker efter. Har även pratat med chefen. Jag går inte till jobbet i morgon heller. Ska bara ta mig tillbaka till Öland och hem sen kan jag ringa hälsocentralen där och boka tid. Förvisso blev jag snabbt dålig men jag tror inte jag blir frisk lika snabbt. Dags att sova igen tror jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar