Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 3 november 2016

Maken och hans garage

Det blev ju isolering på garagetaket förrförra helgen. Den helg som gick trodde jag han skulle börja att lägga golvskivor. Om det nu ens fanns tid för garaget. Men då jag vaknade sjuk på söndagen så blev det inget firande hos syrran som har fyllt år. Han var väl inte alltför  pigg men lite garage skulle det bli. Bidde fönster. Tydligen är det nu tätat runt om alla fönster och endast foder saknas. De måste dock målas innan de kan sättas upp. Tror jag har lovat att göra det inne i garaget.


Dörrarna hann han inte med. Var något med mått att göra, Ska väl villigt erkänna att hjärnan inte funkar som den ska än. Det går sakta nu men det händer iaf något. Han städade visst också hörde jag något om. Nu var det väl bara verktygen kvar att sortera och lägga på plats. Bilder på det som skedde kommer när jag har tagit mig dit samt orkar ta mig ut och fota det hela. Men nu är han på  g igen. Och vad som sker i helgen som kommer det vet vi först när det skett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar