Öland

Öland
Solnedgång

måndag 28 november 2016

Ibland skulle jag vilja en gång till

Jag satt och kollade igen om lite bilder igår. Från 2009 och november. Då var jag i staterna. Och den 28 nov var jag tydligen på jakt efter jul pynt. Det blev inte mycket med hem. Det fanns helt enkelt lite för mycket att välja på och då blev det nästan ingenting inköpt. Här är ett axplock över vad jag hade att välja på och något av det jag trots allt köpte:






















Någon gång i framtiden ska jag åka tillbaka. Vet inte när eller vart men jag vet vad jag tänker göra när jag är där. Det kanske inte ens blir i juletider men det gör inget de har inte många tomtar med snälla glada ögon. Skulle vilja åka dit och vara turist. Bara se mig omkring och fota det jag ser.

2 kommentarer:

  1. Å, så mycket fint!
    Trots att jag sällan julpyntar så kommer jag säkert hem med en massa krafs!! Fniss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast mest troligt är att du lämnar det mesta. Blir väl mycket att ta in.

      Radera