Öland

Öland
Solnedgång

fredag 18 november 2016

När man tjuvstartar lite

Jag har totalt 10 kartonger med julpynt. Med allt från fönsterdekorationer till rena tomtar. Alla kartonger utom 2 står på vinden eller stod kanske jag ska skriva. Efter jag var klar i söndags så var det 3 tomma på vinden, 1 tom nere i huset, en pågående och 5 fulla på vinden. Jag vet inte riktigt vad som finns i vilken kartong. Väldigt blandat. Jag har helt enkelt tagit ner en del och börjat att packa upp.



 Stjärnan tände jag bara för att ta kortet. Den tänds nästa gång till advent.





Kartong nr 3 0ch den är nu på vinden och jag håller på med kartong nr 5.

Fast nu har jag nog hittat allt fönsterpynt. Ska bara plocka upp det. Och hinner jag inte bli klar med det denna helgen så hinner jag nästa och då är det 1-a advent. 2-a advent får jag börja med de övriga. För den helgen blir bara halv och lika så helgen därpå. Sen är det ju jul och allt ska vara klar. Och jo alla tomtar ska upp. Varför ska jag annars ha dem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar