Öland

Öland
Solnedgång

måndag 11 januari 2016

Årets första jobbdag

Hyfsat ok att gå till jobbet idag. Men slaskigt så man fick gå lite försiktigt. Kom dock i tid. Började med att upptäcka att min pc fortfarande inte ville att jag skulle jobba, Ett möte senare var den inlämnad till IT med orden att jag kunde inte göra något innan den funkade. Blev en frukost i stället.


Chefen hade dock varit snäll och bokat in ytterligare ett möte på fm att sysselsätta mig med. Och inköp var snäll och fixade mina filer till mötet i morgon. Vid lunch så kunde jag hämta min pc. Och äntligen kunde jag börja jobba. Passade på att fixa till filen till mötet i morgon samt ladda upp den till huvudkontoret.

På eftermiddagen hade jag mer tid att svara på mail osv. Hade en hög, iaf att sortera in. Hade ju svarat på en del redan förra veckan när jag var ledig. Hade bara ett möte på en halvtimme så jag skulle ha gott om tid. Hmm mötet tog nästan 2 timmar och jag hade dessutom roffat åt mig ett antal uppgifter. Allt för att uppföljningsmötet ska fortare. Dock är bara en av de uppgifterna kvar och den löser jag i morgon.


Har även gått hem, hämtat maken, handlat samt ätit. Nu är det bara resten av kvällen kvar att göra något vettigt av. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar