Öland

Öland
Solnedgång

fredag 8 januari 2016

Tomtekonvent?

Håller på att plocka ihop mina tomtar. Har dock kommit på att än kan jag inte packa ner dem. Detta av två orsaker, den ena är att jag har ännu inte hämtat kartongerna i förrådet. Och där är frågan om jag ens kommer in i förrådet för snön. Det andra är att trots att jag började plocka ihop dem för ett par dagar sedan. Hittade jag senast för en kvart sedan ytterligare en tomte.  Och jag vill gärna ha alla nerpackade så jag vet var de ligger.



Kulor och belysning sitter fortfarande kvar i fönsterna men det är faktiskt lite mysigt med ljusen där. Ska klura till nästa helg vad som kan hamna där i stället. Men har jag inte fått tag i mina kartonger och lådor innan söndag så lär jag köpa nya lådor att packa ner dem i??

5 kommentarer:

  1. Har ändå en hylla med tomtar som inte fick plats så det finns fler. Packade heller inte upp alla, så det finns några i detta hus :)

    SvaraRadera
  2. Skall ta ner mitt på onsdag ☺

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är jag inte i huset så antingen denna veckan eller nästa helg. Så det har blivit 4 lådor idag och så får vi se hur många det blir i morgon.

      Radera
  3. Skall ta ner mitt på onsdag ☺

    SvaraRadera