Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 12 januari 2016

Gick rätt ok

Var inte så trött som jag trodde i morse. Var tom vaken innan väckarklockan. Men såsade och var några minuter senare till jobbet. Fast mitt på förmiddagen fick jag för mig att jag redan hade ätit lunch och snart skulle få gå hem. Det var inte så. Men jag var rätt trött och hade inte haft något emot det. Gick dock över och hann tom boka in mer jobb fast då i morgon bitti.


Blev lite senare än vanligt från jobbet så det jämnade ut sig med den sena morgonen. Maken fick gå hem själv. Hann inte så långt. Det var behaglig temperatur på morgonen att promenera i men blev kallare och kallare ju senare på eftermiddagen/kvällen det blev. Lär inte bli roligt att gå i morgonbitti. Men lika bra att vänja sig.


Blev en tur till andra änden ikväll. Favoritvovven hör när vi kommer så vi behöver knappt ringa på ringklockan. Och sedan är hon rätt glad mest hela kvällen. Troligen hade hon följt med hem också om vi hade försökt. Mycket mysig hund.


Dags att avsluta för om jag nu var vaken i tid i morse så litar jag inte på att jag är det i morgon. Och jag borde gå något tidigare i morgon för det började bli halt. Och kunde jag inte flyga i december kan jag det troligen inte i morgon heller. Bättre att gå lite långsammare men inte så att man fryser. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar