Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 28 januari 2016

Host host

Var lite tjock i halsen när jag la mig igår. Kände mig hängig i morse men trodde det berodde på att jag var trött. Någon enstaka hostning under dagen och då mest när jag försökte rusa i bra fart. Men nu framåt kvällen verkar det bli värre. Hoppas dock det lugnar sig under natten. Hann med det mesta på jobbet men någon stjärna var jag knappast.


Väl hemma från jobbet mötte jag maken, handlade, gick hem och åt. Jodå, jag har promenerat idag också. Frisk luft är inte farligt och takten är så en snigel näsan hinner ikapp och kör om. Eller kanske inte men en sköldpadda iaf.


Har packat merparten, bäddat rent (maken fick bädda sin halva själv annars brukar jag göra det åt honom), fick disken diskad, blommor vattnade, en del plockande gjort osv Men allt väldigt långsamt för att vara mig. Nu ska jag sova så jag orkar jobba i morgon. Dvs om hostan inte blir värre eller febern slår till. God natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar